ویدیو حل تمامی مشکلات +آموزش نصب+ آپدیت بازی resident evil revelations 2
نوشته شده توسط : محمد رضا

حل مشکلات بازی رزیدنت اویل رولیشنز2

آموزش نصب بازی
برای نصب بازی رزیدنت اویل رولیشنز 2 باید اتصال خورا به اینترنت به طور کامل قطع کنید و همچنین آنتی ویروس  و فایروال ویا ویندوز دیفندر خود را غیر فعال کنید(مخصوصا برای نسخه ی بلک باکس).بعد از نصب بازی هم باید در صورت وجود کرک آن را در پوشه ایی که بازی در آن نصب شده کپی کنید.همچنین باید تمامی نرم افزار های کمکی و درایورها را هم که مورد نیاز هستند نصب کنید(DirectX و تمام Visual C++ 20xx).
سیستم مورد نیاز رزیدنت اویل رولیشنز2

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6700, AMD Athlon X2 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800 GTS, AMD Radeon HD 3850
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 23 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: Input: Mouse / Keyboard (Recommended: Xbox 360® Controller for Windows®)

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 / Windows® 8
Processor: Intel® Core™ 2 Quad 2.7 GHz, AMD Phenom™ II X4 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560, AMD Radeon HD 6950
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 23 GB available space
Sound Card: DirectSound Support (DirectX® 9.0c)
Additional Notes: Input: Mouse / Keyboard (Recommended: Xbox 360® Controller for Windows


حل مشکل افت فریم در رزیدنت اویل رولیشنز 2
بسیاری از کسانی که رزیدنت اویل رولیشنز 2 را بازی کرده اند به مشکل افت فریم در هنگام اجرای بازی اشاره کرده اند.مشکل این است که بازی روی سیستم هایی که با آن مطابقت دارند با افت فریم رو برو می شود.ظاهرا این مشکل از خود بازی است و شرکت ارائه دهنده آن هم برای حل این مشکلات آپدیت ها و کرک هایی را ارائه داده که مشکل افت فریم و مشکل مولتی پلیر واجرا نشدن بازی را حل میکند.

این هم ویدیو آموزش آپدیت و کرک رزیدنت اویل رولیشنز 2:

 

 


برای استفاده از آپدیت و codex بازی مراحل زیر را انجام دهید:
_فایل آپدیت را دانلود کنید
_از پوشه ی آپدیت ستاپ را در محل نصب بازی نصب کنید
_محتویات کرک را نیز در پوشه ایی که بازی در آن نصب شده کوپی کنید
_بازی را از محل نصب اجرا کنید

آپدیت رزیدنت اویل رولیشنز 2 را میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید:

دانلود از لینک مستقیم 1

دانلود از لینک مستقیم 2

دانلود از لینک مستقیم 3

اگر هر گونه مشکلی در اجرای آپدیت ها وجود داشت و یا هر نظری در باره ی این مطلب داشتید در بخش نظرها با ما در میان بگذارید.




:: برچسب‌ها: حل مشکلات بازی رزیدنت اویل رولیشنز 2 , سیستم مورد نیاز بازی رزیدنت اویل رولیشنز 2 , نصب بازی رزیدنت اویل رولیشنز 2 , مشکل افت فریم در رزیدنت اویل رولیشنز 2 , دانلود آپدیت و codex و کرک بازی رزیدنت اویل رولیشنز 2 , بازی رزیدنت اویل رولیشنز 2 , بازی resident evil revelations 2 , حل مشکل افت فریم در resident evil revelations 2 , سیستم مورد نیاز resident evil revelations 2 , آموزش نصب resident evil revelations 2 , دانلود آپدیت ها و کرک ها و codexهای resident evil revelations 2 , ویدیو آموزش آپدیت و کرک رزیدنت اویل رولیشن 2 , ویدیو آموزش آپدیت و کرک بازی resident evil revelations 2 , ,
:: بازدید از این مطلب : 10639
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Amir Fazel در تاریخ : 1395/5/28/4 - - گفته است :

سلام.
من نسخه ی کدکس و بلک باکس رو هم خریدم و هم از سایت های زیادی دانلود کردم به این امید که ایندفعه اگه از این سایت دانلود کنم بدون مشکل خواهد بود. اما هر دو نسخه هم بلک باکس و هم کدکس, وقتی داخل بازی میرم و میخوام item slot یا همون صندوق همراه خودم رو باز کنم(وقتی دکمه ی T رو میزنم) بازی میپره بیرون و دیدنش منو آااااااذااااار میده و واقعا خسسسته شدم از اینکه هیچ راه حلی نداره و هیچ جا براش آپدیت منتشر نکردن تا من بتونم مشکلمو حل کنم. خوااااهش میکنم راهنماییم کنید تا منم مث بقیه از این بازی لذت ببرم.
سپاس گذارم
پاسخ:با سلام دوست عزیز من هم این مشکلو داشتم اما راه حل خیلی سادست.تنها کاری که باید بکنی اینه که همه ی اسلحه های لیان رو از item slot حذف کنی و بعد لیان رو تبدیل به شخصیت مورد نظرت کنی. موفق باشید.


/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1395/3/17/1 - - گفته است :

اقا این ویدیو در نمیاد چکار کنم
پاسخ:خوب می تونی از کانال این سایت در آپارات استفاده کنی که آدرسش هم پایین ویدیو هست.


/weblog/file/img/m.jpg
hooman در تاریخ : 1394/12/26/residentevil7 - - گفته است :

سلام من اپدیت 2.1رو ریختم داخله پوشه بازی.کرک هم ریختم.ولی وقتی میرم تو بازی سیو بازیم پریده چیکار کنم
پاسخ:ببین برای حل این مشکل راه های زیادی هست.اولا تو می تونی بری یه سیو جدید رو دانلود کنی که بازی رو تا جای خوبی پیش برده.دوما باید ببینی که فایلی که سیوتوشه کدومه و اونجا ببینی سیوت هست یا نه.متاسفانه اگه سیو رو حذف کرده باشی و رو ی سیو جدید هم بازی رو رفته باشی و اونجا هم سیو کرده باشی احتمالا نشه سیوتو برگردودند.فکر کنم خودم سیو این بازی رو دارم اگه خواستی بگو برات ایمیلش کنم.



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: